CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 17 January 2012

"awak..awak rasa lima tahun akan datang,kita masih macam ni tak??"

"awak..awak rasa lima tahun akan datang,kita masih macam ni tak??"

maafkan saya sayang,saya masih belum dapat lupakan awak..saya masih merindui awak..airmata saya ni masih mengalir untuk awak..saya sangat tabah bila saya disamping kawan kawan,tapi saya sangat lemah bila bersendirian..saya sangat gembira..tapi hati saya sangat duka..kalau saya boleh buat permintaan pada Allah.saya nak Allah panjang kan perjalanan dan kisah kita berdua..

sayang,awak pernah tanya saya kan,lima tahun akan datang,adakah saya akan seperti dulu..saya tak boleh nak jawab..sebab....belum sampai lima tahun akan datang,awak dah tak ada kat sisi saya..dan sekarang,saya nak jawab pertanyaan awak tu,saya tak akan jadi seorang yang sama macam dulu..sebab sekarang,gelak ketawa saya hanya berganti airmata..
saya sangat terluka sayang..saya hanya bertepuk sebelah tangan..semua yang kita impikan hilang macam tu saja..saya sangat sunyi awak..setiap hari saya tengok handphone saya,setiap hari saya tunggu panggilan dari awak..walaupun sangat mustahil awak akan call,saya tak tahu kenapa..saya tetap tunggu..

kakak saya kata,saya dan gila bayang..yer..saya memang gila bayang..saya memang tergila gila kan bayangan awak..awak tahu tak sayang,semenjak awak tinggalkan saya,saya jadi sangat sensitif..mak paksa suruh goreng ikan pun saya nak menangis..teruk kan saya ni sayang??

"sayang musyuk baby saya...."
dulu awak suka panggil saya macam tu bila jawab call saya..tapi sekarang dah tak ada..saya sangat rindu nak dengar awak kata macam tu..terlalu rindu..saya ada rakaman suara awak..setiap kali rindu mesti nak dengar..tapi saya tak berani..saya takut saya akan menangis lagi teruk..

mak ada kata,lepaskan yang dah pergi..jangan sesekali hancurkan masa depan yang menanti..
sayang,saya tak tahu kenapa,nama awak tak pernah terlepas dari disebut oleh mulut saya..walaupun awak dah tak ada,mulut saya masih menceritakan kisah awak..fikiran saya tak pernah terlepas dari memikirkan awak..macam mana saya nak lepaskan awak??saya dah cuba..tapi saya tak tahu macam mana caranya..

sayang,lagu sempurna ni,lagu yang saya buat bila awak yang call..saya dedikasikan lagu ni buat awak..dulu kita nyanyi lagu ni sesama kan..tapi awak ada versi perempuan je..yang lelaki awak tak ada..semua nya kenangan..kenangan yang saya tak tahu bila masa saya akan lupakan..semoga bahagia tak kira dimana awak berada sayang..salam sayang dari saya

saya tidak selamanya menjadi kuat..
adakalanya,saya sangat lemah..
nurul

0 ulasan:

Post a Comment