CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 30 November 2011

mungkin kerana terlalu rindu..

selamat malam reader..
dah memalam niy,tetibe rase aneh pulak..tetibe rase nak bukak kotak kenangan..
kotak kenangan..yang banyak memyimpan segala kenangan antara aku dan dia..
"sweater,nara,kad raya,cincin,resit resit mase kelua bersama,gedek gedek,
baju,surat cinta,memory card,gambar dia,kerongsang,beg,duet dari dia,pick gitar 
yang bertuah.."semuanya dalam kotak kenangan..

ahh..airmata keluar lagi..airmata ape niy??airmata rindu??ke airmata mengantuk??
tak pasti..tapi yang pasti,hati aku sayu malam niy..bencinya bila rase niy mendatang...
pura pura bahagia..huh..!!berjaye kah aku??aku rindu....rindu setengah mati.....
selalu aku salah kan diri aku..bercinta dengan kau adalah kesilapan yang paling besar
yang aku penah buat..kau buat aku terseksa..terseksa untuk mengenangkan kau yang dah tak de..
aku bencikan kau..aku benci tengok semua  barang barang niy..aku nak buaangg!!
tapi kenapa tak sampai hati??

hidup dalam kenangan,memang sangat menyusahkan..sangat membebankan dan 
sangat menyedihkan..mungkin aku kene tegas dengan diri aku..sama ada realiti
atau fantasi,yang pasti...dia bukan miliku..


this picture....mase 3.06.2011..last dating..hahaha..kat pusat karoake...gelap...
hahaha..terimbau kenangan lama..sangat mencuit hati..dalam kesedihan,tersimpul kegembiraan 
bila terkenang kenangan kita..sayang..inilah kali pertama aku memaparkan gambar kita berdua 
dekat laman sosial aku..bukan selama niy tak sudi..tapi...entah lah sayang..dahulu semuanya ragu ragu..
bile aku tengok mate kita,aku perasan sesuatu..mate kita same same tak nampak..
kita berdua..sepet rupanye... =D arhh..tetibe dingin pulak rase malam niy..kau datang ke sayang??

mungkin kerana terlalu rindu..barulah hati aku jadi sayu..
i'm going missed you forever..




0 ulasan:

Post a Comment