CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 15 December 2011

i am so sorry..you're leaving!!

hai..selamat malam..
malam niy aku rase sangat teruk..aku tak patut buat kau macam tu..bukan aku tak cuba bukak hati aku untuk kau..aku dah cuba..bukan aku tak suka kau kerana kekurangan kau..kau memiliki segalanya..sangat sempurna untuk seseorang perempuan..  mungkin jugak kerana kau terlalu gelojoh dan agak memaksa..aku tidak suka akan itu....huhuhuhu..

bila kau panggil aku dengan perkataan "sayang" ohmygod..!! hanya tuhan yang tahu perasaan aku..
aku tak boley terima,hati aku tak boley terima..aku geli...walaupun hanya tulisan,tapi..ntah la..
mungkin kau bukan orang yang aku inginkan untuk memanggil aku "sayang" barulah aku benci..
yeee..aku yang bersalah..aku yang bagi kau peluang untuk dekatkan diri kau kat aku..tapi makin lame kau masuk dalam hidup aku,semakin tak selesa aku dengan kau..aku geli dengan setiap ungkapan sayang kau..sehingga membuatkan aku rase meluat dengan kau..

bila kau kata "kenape macam nak larikan diri??"yer..aku nak sekaly jawab memang aku larikan diri aku dari kau..kerana aku tak boleh terima cinta dan sayang kau tu..hati aku masih nak melayan sepi..hati aku masih tak nak terima orang lain lagi..hati aku masih nak berehat..masih nak mengenangkan sesuatu kenangan yang dulu.
i am so sorry..
kau penah tanya aku "awak percaya tak cinta muka buku??" yer..aku memang percaye..sebab muka buku lah aku terkecewa sampai aku tak boley terima kau..kau tahu tak ha??kau suka kat aku sebab aku jawab semua pertanyaan kau dengan baik..tapi aku..aku suka seseorang dengan care dia yang buatkan aku tersenyum dan ketawe..i'm not for you..

mungkin kau dengan aku lebih sesuai berkawan.. segale nye berubah bila kau luahkan perasaan kau..kau perasan tak ha??i'm sorry for spoil your mood..i'm still loving my memory..i can't accept you..
i'm so sorry..u will be find another girl which be more better than me..sorry..
i'm not in love with you..


sorry,you're leaving

0 ulasan:

Post a Comment