CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 17 December 2011

seorang yang buta kerana cinta..

17.12.2011..
tarikh yang sangat penting dan sangat mengecewakan aku..aku letakkan sepenuh harapan dan angan-angan..
hanya aku..aku yang bertepuk sebelah tangan..hanya aku yang perasan tentang semua perasaan niy..aku bagai orang yang bodoh menunggu dan menangis menanti panggilan dari seseorang yang memang tak mungkin akan menghubungi aku..

pergi ke taman persiaran shah alam sorang diri,menangis sorang diri..like a crazy women..i dont care what people say that time..for me,that night is my worst night..bile aku duduk bawah pokok tu,macam-macam aku rase..bile pandang depan belah kanan,nampak orang berdating,seolah olah dunia niy macam dorang punya..bila pandang kiri,ada 2 orag lelaki dan 2 orang perempuan tengah main baling-baling...tahu tak ape yang aku rase..??aku rase sangat cemburu..terlampau cemburu..

sekumpulan lelaki tu macam tengah ketawa kan aku "ko tengok perempuan tu,sepi je aku tengok..sorang-sorang pulak tu..meh kite kenakan dia..hahahahaha.."mungkin dorang cakap macam ni mase tengok aku..buat aku rase bertambah teruk je..mungkin jugak tu hanya ilusi aku..hati tak tenang..macam-macam boley pikir..i need shoulder to cry on..

for my pencit hanya aku yang terlalu mengharap..aku yang terlalu bodoh mengenang kenangan lame..
semoga bahagia,aku berhenti berharap..aku terima kekalahan aku..kau ajarkan aku bahagia,kau tunjukkan aku bahagia..tapi kau lupa berikan aku derita..sepanjang mase kau bagi aku bahagia,bila kau dah hilang dari aku,sangat derita dan merana aku dibuatnye..kau sungguh jahat pencit..aku benci kau..!!!!!!!


you are not for me..aku kene percaye dan yakin,kau bukan untuk aku..
my pencit..
terimalah hakikat tu nurul..

0 ulasan:

Post a Comment